2018. május 29., kedd

Minden héten egy újabb tündérmese


Sokan kérdezik tőlem, hogy nem unom-e még az esküvőket, nem veszítik-e el varázsukat, és nem fásulok-e bele, hogy újra és újra átélem mások nagy napját. A válaszom egyértelműen nem, hiszen nincs is jobb foglalkozás annál, mint látni az emberek boldogságát és elégedettségét hétről-hétre.

Akármennyire is megszokott lépések mentén épülnek fel az esküvők, nyugodtan kijelenthetem, hogy egytől egyig eltérőek. Mindegyik más. Nincs két ugyanolyan pár, nincs két ugyanolyan helyszín, mint ahogyan násznép sem, és még sorolhatnám. Temérdek esküvővel a hátam mögött bizton állíthatom, hogy minden ceremónia és minden lagzi más. És nem is kicsit.


Gyönyörű dekorációval találkoztam most is!

Egyrészt az ötletek tárháza kimeríthetetlen, másrészt pedig az elképzelések és megvalósítások mindig takarják az ifjú pár saját, személyes kis dolgait. Ezt pedig egyáltalán nem lehet megunni. Sőt! Elképesztő, hogy még mindig találkozom új ötletekkel, számomra teljesen ismeretlen helyekkel, szokásokkal. Mivel nyitott vagyok az összes új impulzusra, ezért kifejezetten szeretem, amikor valami újdonság megvalósításában lehetek segítségére a pároknak.



Arról nem is beszélve, hogy mennyi eltérően gyönyörű helyszínt van szerencsém így megismerni. A dekorációk végtelen variációja pedig megadja azt az életérzést, mintha minden héten egy másik tündérmesébe csöppennék.

Természetesen vannak olyan részletek, melyek már a könyökömön jönnek ki, de ezek adják meg azt a fajta biztos pontot, mely minden egyes munka tekintetében szükségesnek mondható. Az emberek mosolyát, örömét és boldogságát egyszerűen képtelenség lenne megunni. Jó érzés velük együtt örülni, velük együtt izgulni és persze látni az elégedettséget az arcukon. Az én munkám, hogy hozzájáruljak ahhoz, hogy mindez gördülékenyen és akadályok nélkül – vagy azokat leküzdve – megvalósulhasson. Cserébe pedig azt kapom, hogy újra és újra átélhetem az élet egyik legfontosabb mérföldkövét, amikor két ember összeköti az életét. Hálás vagyok a munkámnak ezért!

Amennyiben nem találtátok még meg a ceremóniamestereteket, keressetek bizalommal! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése